27 Mart 2014 Perşembe

BAYRAM ETEĞİM ...:)


24 Ekim 2012, 15:25
 Bu bayram ne giysem ,ne alsam diye düşünürken evde daha önceden aldığım kumaşlarıma gözüm ilişiverdi ...Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken bu yılın etek modasında çığır açan tül eteklerden bir tane de ben edineyim dedim ve karşınızda kendi yapımım bayramlık eteğim....
Üstteki tül için hafif çan çizilmiş kalıbı kumasla buluşturup biçiverdim...Dikişi annem yaptı çünkü henüz düzgün dikiş dikemiyorum...Şimdilik sadece çizim ve kesim işlerine bakıyorum:)
Neyse yapım aşamasına geri dönecek olursak ;astarı için de temel etek kalıbını kullandık...Boyunu bilerek uzun tuttum ki geçen sezon yol üstü bir butikte görüp te vurulduğum dantel ayakkabılarımla giyebileyim diye...:)

Kemer kısmına da kalın lastiği dikince canım annem,eteğimin dikişi bitmiş oldu...Artık bayramda giyilmek üzere ütülenip dolaba konacak yeni bir eteğim var:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder